perjantai 13. marraskuuta 2009

Harvapään päivitys: ostoksia ja viemisiä




Ostin muutama viikko sitten öljyn inktensejen ja pastellien levitystä varten. Siivosin sen jälkeen askarteluvälineitäni ja laitoin öljyn hyvään jemmaan, ettei lapset saa sitä. Oon sitä jemmaa nyt ettinyt viikko tolkulla, ei löydy. No, eilen olin sitten iv-koulutuksessa Seinäjoella ja päätin samalla reissulla hakea Paperinauhasta uuden öljyn, vain sen uuden öljyn. Noh, öljyn lisäksi mukaan ihan vahingossa tarttui Forever Frends- nalleleimasin, "hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta"-leimasin, "haleja"-leimasin, 7 pastellikynää ja paketti kukkasia. Ja kyllä, ostin öljynkin vaikkakin se tästä kuvasta puuttuu. Että tämä harvapäisyys tuloo kallihiksi! :D

Päällimmäinenkin kuva liittyy harvapäisyyteen. Oon siirtänyt kosmetologi-aikaa varmaan 3 kertaa ja viime kerralla olin päivän myöhässä (vain päivän!). Voi häve!! Tänään oon nyt sitten menossa, (ellen unohda) ja ajattelin viedä jotain pientä ikään kuin anteeksi pyyntönä, kun olen hieman köh.. töpeksinyt. On se nyt ihme kun ei aikuinen nainen osaa mennä oikeaan aikaan oikeaan paikkaan. Joten, kun laitetaan yhteen 2 kynttilää, voimapaperia, Penny Blackin-leimasin, VersaFinen Vintage Sepia-mustetta ja pätkä niintä, saadaa nopsasti aikaan ihan mukavan näköinen pikku-vietävä. Toivottavasti saan anteeksi. ;)

1 kommentti:

Heli kirjoitti...

Het alkuun kysyttävä mitä sellainen öljy o ja mihinkä sitä käytetään?

Sitten huomaat vähän ajan päästä omistavaksi kaksi pulloa öljyä ;-) Tavaroilla o mitä ihmeellisimpiin paikkoihin tarkoitus kadota ja varsinkin jos sitä tavaraa o paljon, huvinkin sekaan uppoo :)
Kiva toi pikku vieminen. Kyllä m uskosin ett saat Anteeksi :))